Jan 19, 2010

HANYA PADA NAMA






Tulisan jawi nama 'Zawiyah' nama aku ler tu...keychain ni ayah aku buatkan semua untuk anak2nya termasuk la aku sewaktu beliau dan emakku mengerjakan haji yg baru lepas ni. Walaupun harga keychain tu tak la semahal mana, tapi jauh di sudut hati, itu adalah pemberian paling bermakna dari ayahku..sebelum ni ayah tak pernah pun bagi 'gift' untuk anak2nya.

Dalam hati aku pandai ler plak ayah aku pergi cari cenderahati seperti ini untuk kami. Semoga nama ini sesuci seperti ia dibuat (ditulis) di tempat yang suci (Mekah).



1 comment:

siti nurkhijah said...

aku cadang hang tulis tu bagi ada perenggan skit baru tak bepinau nak baca..gambar tu edit2 bagi tulisan tak dok kat tepi gambar.. apapaun dah ada kemajuan..